בעית תזונתית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2010 | 23:05 | מאת: דרור
שלום רב לפני מספר חודשים סבלתי מכאבי בטן ללא הפסקה בשילוב יציאות מרובות אבל לא משלשלות וגזים מרובים הייתי אצל גאסטרו ועברתי קולונוסקופיה נמצא פוליפ בלבד.חוץ מזה הבדיקות דם שלי תקינות גובהי 1.85 ואני שוקל 85.(בן 35) משום מה הכאבי בטן עברו לי אך היציאות והגזים עדין לא הייתי אצל דיאטנית והיא נתנה לי תפריט למערכת עיכול רגישה וגם ג'ארודופילוס יש לי מספר שאלות: א.מה זה התוסף ג'ארודופילוס? ב.האם התפריט הזה הוא ידוע לכל הדיאטניות? אם התשובה חיובית האם מותר לי לאכול מאכלים משומשום מלא(ללא סוכר כמו חלבה) וכן טחינה(במקום חומוס) תמרים,מזולה ליט שמן זית,בשר אני מצטער מראש אבל פשוט כל הענין מבלבל אותי קצת כי תמיד הקפדתי לאכול אוכל בריא מחיטה מלאה
לקריאה נוספת והעמקה
01/04/2010 | 10:07 | מאת: עדי מילר
שלום דרור א.ג'ארודופילוס הינו סוג של פרוביוטיקה המכיל ריכוז גבוה של כל החיידקים הידידותיים הנחוצים לפעילות התקינה של מערכת העיכול. ב. איני יודעת מה התפריט שקיבלת מכיל בדיוק אך בהחלט קיים פורמט אחיד לדיאטה למערכת עיכול רגישה. ממליצה לך לפנות בחזרה לדיאטנית המטפלת ולשאול אותה את השאלות לגבי מוצרי המזון שציינת כיוון שהיא מעודכנת בדיוק במצבך. בברכת בריאות שלמה, עדי מילר דיאטנית קלינית
01/04/2010 | 11:56 | מאת: דרור
שלום עדי אכן מדובר על הפורמט האחיד לדיאטה למערכת עיכול רגישה ולכן חשבתי שגם את יודעת האם אני יכול לצרוך מוצרים אלו(רשום בתפריט שעלי לאכול לחם ללא שמרים,להמנע מקטניות,סויה,קקאו,סוכר לבן,קמח לבן,בננה ,אפסמון,מסטיק,כרובים,צנון,ממתיקים מלאכותים) לא ברו רלי למה עלי להמנע ממרח חרובים(היות ואין שם לא קקאו ולא סויה) כמו כן אמרה לי שמותר לאכול ממרח אגוזים למרות שיש שם מרכיב קטן של סויה(האם הכוונה לא לאכול סויה בריכוז גבוה או בכלל) זה ממש מתסכל ומבלבל האם חלבה משומשום מלא כן ניתן לאכול(ללא סוכר) כמו כן בשר עוף ללא ציפוי כמובן תעזיר לי בבקשה אני מבולבל