מה אפשר לעשות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2007 | 12:46 | מאת: אסי
שלום לכם.. אני גבר בן 27 יש לי חברה בת 22 שמשקלה הוא 47 והגובה שלה זה 1.63 והיא נראית לי רזה מאוד ...השאלה שלי היא האם זה משקל נורמלי או שהיא רזה מדיי? והשאלה השניה שלי היא ...שהחברה שלי אוכלת לא בגלל שהיא רעבה אלא בגלל שהיא חייבת לאכול ממש אין לה תאבון בכלל לאוכל ..מה היא עושה במצב כזה ? בבקשה נא להתייחס לשאלה שלי תודה והמשך יום טוב..
12/08/2007 | 06:07 | מאת: מוניקה קרן
שלום אסי, חברתך נמצאת בתת משקל, עפ"י ההגדרה הרשמית. אינדקס מסת הגוף (BMI) שלה הוא 17.7, כאשר המינימום התקין הוא 18.5. עליה לעלות כ- 2 ק"ג. אני ממליצה לוודא שאינה סובלת מחסרים תזונתיים, כמו חסר של ויטמינים או מאנמיה, דבר שיכול לתרום לחוסר התיאבון. אם תמיד היתה רזה, והיא לא רזתה לאחרונה באופן קיצוני, כל שעליה לעשות הוא לשמור על תזונה מאוזנת הכוללת את כל רכיבי התזונה. בברכה מוניקה קרן