תחילת דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/04/2010 | 10:59 | מאת: אליאור
היי, אני חיל, ומזה כשבוע וחצי התחלתי דיאטה בשילוב עם ספורט מתי שיש לי זמן.קשה לעשות דיאטה בזמן צבא במיוחד שאני בבסיס סגור. אני בבוקר מקפיד לאכול דנונה 0% שומן וסיבים תזונתיים או חטיף אנרגיה. בצהריים אני אוכל את הארוחות של הבסיס בהקפדה על ירקות ומנת בשר\עוף ומעט פחממות בלי לחם. בערב אני אוכל בדר"כ סלט בתוספת רוטב דל שומן ותוספת טונה\עוף. לפעמים בין ארוחות אני אוכל פרי או חטיף אנרגיה. כמה קלוריות יש בארוחות אלו ליום? ואם הדרך שלי בכיוון הנכון. ואם אפשר לקבל ייעוץ בהתאם. הורדתי כבר 2.5 קילו. תודה מראש על העזרה!
04/04/2010 | 11:04 | מאת: אליאור
שכחתי להוסיף נתונים: אני בן 20 שוקל 80 ק"ג וגובהי 1.68 מ'
06/04/2010 | 15:02 | מאת: עדי מילר
שלום אליאור לצערי, התפריט שלך דל בקלוריות וברכיבים תזונתיים חשוב שתדע שלעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. לשאלתך התפריט שלך כולל כ-1000 קק"ל. אין באפשרותי לתת ייעוץ מלא דרך פורום זה אך באופן כללי הייתי ממליצה על: תוספת של 2 מנות פרי ו-2 פרוסות לחם בערב ובבוקר. בהצלחה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית