תחילת דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/04/2010 | 11:07 | מאת: אליאור
היי, אני חיל בן 20 שוקל 80 קילו וגובהי 1.68 מ', ומזה כשבוע וחצי התחלתי דיאטה בשילוב עם ספורט מתי שיש לי זמן.קשה לעשות דיאטה בזמן צבא במיוחד שאני בבסיס סגור. אני בבוקר מקפיד לאכול דנונה 0% שומן וסיבים תזונתיים או חטיף אנרגיה. בצהריים אני אוכל את הארוחות של הבסיס בהקפדה על ירקות ומנת בשר\עוף ומעט פחממות בלי לחם. בערב אני אוכל בדר"כ סלט בתוספת רוטב דל שומן ותוספת טונה\עוף. לפעמים בין ארוחות אני אוכל פרי או חטיף אנרגיה. כמה קלוריות יש בארוחות אלו ליום? ואם הדרך שלי בכיוון הנכון. ואם אפשר לקבל ייעוץ בהתאם. הורדתי כבר 2.5 קילו. תודה מראש על העזרה!
לקריאה נוספת והעמקה
06/04/2010 | 15:03 | מאת: עדי מילר
שלום אליאור עניתי על שאלתך הראשונה המופיעה למטה... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית