משהו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/04/2010 | 11:57 | מאת: F
כמה ביצים מותר לאכול בלי שזה יעלה את הכולסטרול ?
לקריאה נוספת והעמקה
06/04/2010 | 15:08 | מאת: עדי מילר
שלום אנשים בריאים (ללא מחלות לב, שומנים בדם וכו') ניתן לאכול ביצה ביום ללא חשש. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית