בעייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
OMEGA 3 באמת מוריד טריגלצרידים ואם כן תוך כמה זמן ?
שלום שמירה על משקל גוף רצוי ( הורדת משקל במקרה של עודף משקל). צמצום צריכת הפחמימות הפשוטות ( סוכר לבן, סוכר חום, דבש, סירופים למיניהם, מיצי פירות וכו'). צמצום כמות השומנים הרוויים בתפריט. הגדלת הצריכה של ירקות מכל ומזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3 (המצויות בדג ים קרים כמו: סלמון נורבגי, מקרל, סרדינים) . בחירה בדגנים ולחמים מלאים, או מועשרים בסיבים תזונתיים על פני מוצרי מאפה מקמח לבן או דגנים נטולי סיבים. צריכה מתונה של אלכוהול: לגבר עד 2 מנות אלכוהול ליממה ולאישה עד 1 מנת אלכוהול . צמצום צריכת הפירות החיים והפירות היבשים וחלוקתם למנות קטנות לאורך היום. וכמובן לא פחות חשוב, ביצוע פעילות גופנית אירובית באופן קבוע, לפחות 3 פעמים בשבוע, למשך שעה או יותר. ממליצה לבצע בדיקה לאחר 3 חודשים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית