זרעי פשתן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2007 | 13:54 | מאת: ריקי
לורד את זרעי הפשתן צריך לטחון, שלמים הם לא מתעכלים. ריקי
10/08/2007 | 16:41 | מאת: ורד
ריקי תודה, אני יודעת קניתי אותם כבר טחונים. האם את יודעת מה עדיף לקנות אותם טחונים או לקנות אותם שלמים ולטחון בבית לפני שאוכלים ?
12/08/2007 | 06:09 | מאת: מוניקה קרן
עדיף לטחון את זרעי הפשתן בסמוך לזמן האכילה. ניתן לקנות אותם טחונים ולשמור עליהם בקופסא סגורה בהקפאה. בברכה מוניקה קרן