בבוקר שוקלים פחות?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, האם זה נכון שבבוקר שוקלים פחות? ומדוע? טלי
שלום טלי, בבוקר, רוב האנשים ( אךלא כולם) שוקלים פחות. מדובר על הפרש של קילוגרם אחד בערך. הסיבה לשוני מצויה בעיקר בנוזלים. בבוקר, אחרי שבלילה מערכת העיכול נחה ולא שתינו, אנוחנו קמים קצת מיובשים. המים הללו וגם אוכל שנמצא במערכת העיכול הינם בעלי משקל, שבבוקר נמחק. בברכה מוניקה קרן