שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2007 | 15:39 | מאת: מירי
האם שימוש בממתיק מלאכותי על בסיס קבוע יכול לגרום נזק בטווח הארוך?
12/08/2007 | 06:15 | מאת: מוניקה קרן
שלום מירי, שאלת את שאלת השאלות. עפ"י מה שידוע לנו, הממתיקים המלאכותיים הסטנדרטיים בטוחים לשימוש, במינונים שנקבעו. באופן אישי, אני ממליצה לערבב מספר סוגי ממתיקים, כך מפחיתים את כמותו של כל אחד מהם. כמו כן, עדיף להשתמש בממתקים שאינם נספגים במערכת העיכול, על בסיס סוכרלוז. עד עכשיו הם נראים הבטוחים יותר. בברכה מוניקה קרן