בלוטות התריס והשמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2007 | 17:03 | מאת: שני
שמעתי שבעיות בבלוטות התריס גורמות להשמנה לאמא שלי יש בעיות של בלוטות התריס כבר שנים והיא לוקחת כדורים, היא באמת דיי שמנה! השאלה שנשאלת היא - האם זה תורשתי? האם גם לי תהיה בעיה כזו של בלוטת התריס שתגרום לי להשמנה? שאלה נוספת, הגובה שלי הוא 157, שוקלת 50 קילו, יש לי רגליים טוסיק וידיים רזות במיוחד עד כדי שמעירים לי, אך לבטן שלי יש משהו ממש מוזר, צדדים ממש ממש רחבים (לא של עצמות, של שומן) וכרס קטנה, אך הבעיה היא בעיקר בצדדים כך שכפיפות בטן לא יעזרו כאן... רציתי לדעת איזה פעילות ספורטיבית ניתן לעשות כדי להוריד את ה"צדדים" הנוראיים האלה שגורמים לי לביטחון עצמי נמוך במיוחד?
12/08/2007 | 06:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום שני, תת פעילות של בלוטת התריס, יכולה לגרום להשמנה. אם אמך לוקחת כדורי אלטרוקסין, שהם מחליפים את פעולת הבלוטה. כך שהיא אמורה להיות מאוזנת וההשמנה אינה קשורה לבלוטת התריס יותר. תפקוד לקוי של בלוטת התריס יכול לעבור בתורשה, אבל כך גם ההשמנה. את רזה, ועלייך לשמור על אורח חיים בריא וזה מה שיקבע כמה תשקלי בעתיד. לגבי הבטן, אני ממליצה להתייעץ עם מדריך כושר, אבל לטעמי עיצוב ואימון הגוף ישפרו את הפרופורציות בין האיברים. בברכה מוניקה קרן