דיאטה מסוימת.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם דיאטת סאות ביץ מומלצת?עושה נזקים מועילה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נוי אני ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון, 3 ארוחות עיקריות ביום ו-3 ארוחות ביניים וכמובן בשילוב עם פע"ג. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית