עצירה בהורדת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בוקר טוב ירדתי במשקל 42 ק"ג בעזרת דיאטה +הליכה יומית של 7 ק"מ במשך כשנה וחצי נותרו לי עוד כ3-5 ק"ג אבל המשקל תקוע ממשיכה ללכת ולשמור והמשקל בשלו כבר למעלה מחודשיים איך יוצאים מזה? שמעתי על תופעה הנקראת פלטו בו הגוף עומד על המשקל אבל כמה זמן מפחדת שאני אשבר לפני גופי בתודה מראש ממני נורית
שלום נורית, וואו! כל הכבוד על הירידה המרשימה במשקל. הרבה יותר חשוב שתשמרי על הישג זה מאשר שתרדי עוד כמה קילוגרמים. אני יודעת שעבורך זה נראה מאוד חשוב, אבל תחשבי, שהמשקל שהורדת הוא פי 10 יותר ממה שנותר. בהמשך לדברייך, את כנראה בפלאטו. אולי היו כמה כאלה בדרך, אך כנראה קצרים יותר. עצירה כזו יכולה להמשך שבועות אחדים, לפעמים יותר. חיוני להמשיך בתכנית שלך, ו"לשכוח" את המשקל לתקופה מסוימת. אפשר לעשות מניפולציות קטנות, כמו הפחתה של 100-200 קלוריות מהתפריט היומי ו/ או להאריך את הפעילות הגופנית ב- 10 דקות נוספות. היי סבלנית. בברכה מוניקה קרן