דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/08/2007 | 09:40 | מאת: מירי
אני בת 60 , שוקלת 74 ק"ג, אחרי המון דיאטות במרוצת החיים... אני רוצה לעשות עכשיו שוב דיאטה, הבעיה היא הירידה הדרסטית המיידית בפנים, אמרו לי שאם עושים דיאטה בצורה מאד מתונה , זה לא בא לידי ביטוי בפנים, האם זה נכון? איך אני יכולה לבנות דיאטה טובה ומתונה? תודה מירי
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2007 | 06:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום מירי, דיאטה מתונה מומלצת עבור כל גופך, ולא רק בגלל הפנים. ירידה בקצב של כחצי קילוגרם לשבוע, היא המומלצת. בברכה מוניקה קרן