מעוניין להוריד 10 קילו.......
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בן 22 מטר 176, ושוקל 67 קילו. אני רוצה להוריד 10 קילו מהמשקל שלי ניסיתי לעשות ספורט במכון כושר, אירובי, משקולות, הכול. אבל כלום לא עזר, להפך אני חושב שזה רק ניפח אותי יותר ופתאום הגוף שלי התרחב יותר. וזה משהו שממש לא רציתי שיקרה. רמת הפעילות שלי לא פעילה כ"כ הרבה, אני עובד במחשב ובכלל אני רוב הזמן נמצא ליד המחשב. שמעתי שיש תרופות שורפות שומן שיכולות להוריד במשקל יש תרופה שמסוגלת להוריד 10-8 קילו? מה התרופה הכי חזקה שיש?
שלום ליאור ראשית כל תדע שלפי מדד ה-BMI (היחס בין מסת הגוף לגובה) שאצלך הוא 21.8 תקין לחלוטין (הטווח הוא בין 18.5 ל-24.9) ואין לך שום צורך לרדת 10 ק"ג במשקל, אתה עשוי אף להגיע כך למצב תת משקל. בנוגע לתרופות שורפות שומן, אין אף תרופה שיש לה יכולת שכזאת. התרופות להורדה במשקל לרוב עובדות על מנגנון של דיכוי תיאבון או על מנגנון של תרופות משלשלות והן מאוד לא מומלצות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880
תקנה פרילקס בטבליות זה עובד