כדורי ורטיגו - מדכא תאבון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/08/2007 | 12:20 | מאת: מרגלית
בעבר סבלתי מתופעה של סיבובי ראש "ורטגו" וקיבלתי כדורים. בנטילת הכדורים הסתבר שגם ובנוסף דיכאו את התאבון. השאלה שלי האם ניתן לקחת כדורים אלה שידכאו את התאבון ללא תופעה של סיבובי ראש. יש לי משקל עודף כמובן. אודה להבהרה בענין מרגלית
לקריאה נוספת והעמקה
13/08/2007 | 10:40 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום מרגלית: ככל הנראה את מתכוונת לתרופה שנרשמה ונמכרה בהתויה לורטיגו אולם שיווקה נפסק לאחר שנמצאה לא יעילה . מחקרים קלינים הראו שבעכברים התרופה גרמה להפחתת משקל. מאחר ושיווק התרופה נפסק על רקע של חוסר יעילות היא נמצאת כעת במחקרים קליניים ולא בשימוש.במידה ויש לך כדורים עלייך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי