תאבון מוגבר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 32 בריאה בדרך כלל, פרט לאבנים בכיס המרה [ הייתי אצל רופא והם קטנים ולא מזיקים] העניין הןא , שיש לי פתאום תאבון מוגבר, אני מגיעה למצב של אכילה ללא הפסקה עד למצב שאני מלאה וכבר מפריע לי בקיבה. אח"כ כמובן אני מצטערת, אבל מאוחר מידי. קשה לי לשלוט על הכמויות, אין לי משקל קבוע. אני יורדת ועולה במשקל. מנסה לעשות ספורט ומשתדלת מאוד. מה עושים ? כבר התחלתי לחשוב על כדורים טבעיים לשובע..
שלום מיטל, לפי דברייך נישמע שאכילה שלך אינה קשורה לרעב גופני כלל. האם יכול להיות שאת אוכלת מסיבות אחרות כמו עצבנות, מתח, חרדה, שעמום...? אם התשובה היא כן, עלייך לפנות לטיפול קוגנטיבי התנהגותי. כדורי שובע לא יעזרו. בברכה מוניקה קרן