דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/06/2010 | 09:50 | מאת: שירז
שלום! אני בת 14.8 גובה 1.69 ושוקלת 55. יש לי בטן ו"צדדים" רחבים.אני לא מצליחה להרזות אלא רק להשמין ויש לי בעיה עם מאכלים כמו גרנולה ופירות וכאלה כי אני לא אוהבת מה אוכל לעשות כדי להוריד במשקל ולחטב את גופי?
20/06/2010 | 23:15 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שירז ראשית כל תדעי שלפי ה-BMI (מדד מסת הגוף) את במשקל תקין לחלוטין, 19.29, ואפילו קרוב לטווח התחתון.הייתי ממליצה לך להתמקד בביצוע פעילות גופנית,ממוקדת באיזור הבטו והאגן כדי לחטב את גופך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880