מה הרפואה אומרת לגבי הבישול במיקרו הביתי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/06/2010 | 13:02 | מאת: צחי
20/06/2010 | 23:24 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אין לרפואה עמדה מובהקת בנושא הבישול במיקרוגל, אך בשל חוסר נתונים על השפעות עתידיות של בישול בסביבת הקרינה הנ"ל,מומלץ להשתמש בו במתינות ככל האפשר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880
28/06/2010 | 10:33 | מאת: צחי
הרי גם אין מידע על השפעות עתידיות של נסיעה במטוסים, במכוניות או באופנועים ואין נתונים על השפעות עתידיות של שימוש במחשב או בתנור קרמי או... בקיצור, אין נתונים על מרבית הפעולות הממש יומיומיות שלנו. לאור זאת לא ברורה ההתיחסות למיקרו... בכל מקרה אני מאד מודה על תשומת הלב והתשובה. כל טוב.