שאלה ומצפה לתשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/06/2010 | 14:13 | מאת: מיכל
כל בוקר אני אוכלת 5 פיסטוקים לא קלויים ואגוז ברזלי אחד אני רוצה לדעת כמה קלוריות זה שווה
20/06/2010 | 23:27 | מאת: רקפת מרקוס
שלום להערכתי,תערובת הפיצוחים הזו שוות ערך ל-60 קלוריות. רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880