עזרה דחופה בבקשה :(
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 22, בחודשיים וחצי- שלוש האחרונים הורדתי 16 ק"ג, גובהי 1.72, בעבר שקלתי 83 וכעט 66. הדיאטה שלי לא מבוקרת, אני פשוט מפחית בצורה דרסטית את כמות הקלוריות שלי. לפני כשבועיים החלטתי שאני אוכל רק עגבניות= גם בבוקר וגם בערב עם אולי קצת מלפפון או בצל, ועמדתי בזה שבוע, אחרי השבוע הזה אני מרגיש שהרסתי את כל מה שבניתי כי יש לי התקפי אכילה-בולמוסים כאלו שאני לא יכול לשלוט בהם ואני לא יודע מה לעשות, ההתקפים האלו מפריעים לי וגורמים לי להרגיש רע (אני אוכל עד שכואבת לי הבטן) ולעשות יותר ספורט ממה שאני עושה זה לא אפשרי וגם אין לי את כל הזמן שבעולם כי אני עובד(אני מבלה בין שעה וחצי מינ' עד 5 שעות מקס' בחדר כושר כמעט כל יום- יאמר לזכותי שבשבוע של העגבניות לא הגעתי לחדר כושר). איך אני מפסיק את זה? איזה תפריט מומלץ לאכול? וכמה זמן אני אמור לבלות בחדר כושר כל יום? החברים והמשפחה אומרים לי שאני לא צריך לרדת אבל זה לא מה שאני מרגיש.
שלום אני מצטערת לשמוע על המצב שבו אתה נמצא, זה בהחלט מצב לא קל ומאוד לא בריא לגוף והבולמוסים הללו שתיארת, אופיינים מאוד לאחר דיאטות "כסח" ודומיהם. לצערי פורום זה הוא אינו הבמה המתאימה לפתור מצב שכזה.עלייך לגשת לייעוץ יסודי ומקיף אצל אנשי מקצוע. ניתן לגשת למרפאת ד"ר לוי להשמנה,שם אנו מטפלים בבעיות בדיוק מסוג זה, בשילוב של טיפול מקצועי,רגשי ותזונתי.נוכל לעזור לך בירידה מבוקרת וטובה במשקל שתתאים לך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880