סובלת מגזים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
איזה מאכלים גורמים מגזים? האם חלב, אבוקדו, חומוס, קולורבי, וגלידה, גורמים לצרה הזאת?
המאכלים שגורמים לגזים הם: קבוצת הקטניות, ירקות ממשפחת המצליבים: כרובית, כרוב, ברוקולי, קולורבי וכו', חלק ממוצרי החלב, מזונות שומניים ועתירי סוכר. המזונות שציינת נכנסים לקטגוריות הללו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880