אך ביכלל מתחילים דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2007 | 06:14 | מאת: משה לוי
ברצוני לדעת אך ביכלל מתחילים דיאטה יש לי כ-10 ק''ג עודף שמאוד אשמח להיפטר מהם אשמח מאוד לקבל רעיונות מה לקנות בסופר ואך לשפר את המקרר אצלי בדירה מבחינת קניות שיתאימו לדיאטה
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2007 | 06:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום משה, אני ממליצה לפנות להדרכה מקצועית. דיאטנית שתנחה ותלווה אותך התהליך ההרזייה באופן מסודר. בנתיים אוכל להמליץ על מספר נקודות: 1. לאכול ארוחות מסודרות, 3 ארחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. לאכול כל 3 שעות בערך. 2. לאכול מגוון מכל רכיבי התזונה. 3. להמיר דגנים מקמח לבן לדגנים מלאים כמו לחם מקמח מלא, אורז מלא, קינואה וכד'. 4. לצרוך שפע של ירקות ועוד 2-3 מנות פרי ליום. 5. לצרוך קטניות כמו עדשים, אפונה, חומוס, שעועית. 6. להימנע או להפחית מאוד צריכת מזון מטוגן ומעובד. להעדיף טכניקות של בישול, צלייה, אפייה. 7. לצרוך מוצרי חלב עד 5% שומן. 8. לשתות מים והרבה. להימנע משתיית משקאות ממותקים, ממתקים וחטיפים. 9. לצרוך שומנים כמו שמן זית, זיתים, שמן קנולה, טחינה, אבוקדו. ולהפחית את צריכת השומנים הרווים והמוקשים. 10. לבצע פעילות גופנית באופן סדיר וקבוע. בהצלחה מוניקה קרן