סיבים ושומן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה עדיף לאכול, פריכית אורז שיש בה פחות שומן ופחות סיבים, או פתית שיש בו יותר שומן ויותר סיבים? (בשניהם אותה כמות קלוריות)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מוניקה תזונה בריאה מורכבת מצריכה של כל סוגי אבות המזון- פחמימות, חלבונים, שומנים, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.חשוב לצרוך ממגוון של מזונות ככל האפשר וייתכן והפתית עדיפה כי יש בה סיבים תזונתיים שתורמים לתחושת שובע יותר טובה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880