ירקות ופרות.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם ירקות ופרות צריכים להיכלל בחישוב הקלוריות היומי, או שזהו דבר שאפשר לאכול כאוות נפשך?
שלום ירקות יכולים להיאכל באופן חופשי בדיאטה ברוב המקרים, כי כמות הקלוריות בהם זניחה. הכוונה היא לירקות טריים או מבושלים,ללא שומן. פירות מכילים סוכר ולכן יש להגביל את כמותם בדיאטה.רצוי עד 3-4 יחידות פרי ליום. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880