קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! רציתי לשאול כמה קלוריות יש בכוסתה עם 1 או 2 כפות סוכר? (תה ויסוצקי רגיל) וכמה יש בנס קפה על בסיס חלב או אבקת חלב. תודה
שלום אלמוג בכוס תה+1 סוכר: 20 קלוריות +2 : 40 קלוריות. נס קפה על בסיס חלב: 150 עם כפית סוכר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880