רפלוקס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/06/2010 | 13:47 | מאת: גילה
שלום אני סובלת מאד הרפלוקס,האם יש להמנע מאכילת חצילים ופלפלים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
28/06/2010 | 22:39 | מאת: רקפת מרקוס
שלום גילה במצבי רפלוקס אין מניעה לצרוך חצילים ופלפלים. מומלץ להימנע משתיית משקאות המכילים קפאין, שוקולד, משקאות אלכוהוליים, מנטה ולהימנע מפירות הדר ומאכילת עגבניות. כמו כן גם צריכת מזון חריף ומתובל יתר על המידה לא מומלץ ומזון שומני. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03674880 www.drlevy.co.il