deit for life
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/06/2010 | 11:47 | מאת: שירה
האם ניתן ליטול את דיאט פור לייף של הסופר פארם בזמן הנקה
לקריאה נוספת והעמקה
28/06/2010 | 22:51 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שירה אינני מתמצאת בהרכב המדויק של הכמוסות הללו אך בעמדה שלי כדיאטנית קלינית, הכדורים הללו מאוד לא מומלצים.אם ברצונך להוריד במשקל,כדאי לבצע זאת ע"י דיאטה מאוזנת ומבוקרת בשילוב עם פעילות גופנית, ללא כל תלות בחומרים חיצוניים שכאלה. אם ברצונך בכל זאת ליטול את הכדורים הללו, רצוי להתייעץ עם רוקח או רופא משפחה בנוגע לשימוש בהם בזמן ההנקה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03674880 www.drlevy.co.il