אני חייבת עזרה דחוף!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/06/2010 | 20:18 | מאת: shany
רציתי לשאול אם אני אוכלת הרבה..? בבוקר אני אוכלת חצי קופסת טונה במים+חצי קופסת קוטג' 1% שומן+עגבניה מלפפון חצי פלפל וחסה=סלט בצהריים אני אוכלת חזה עוף על האש ללא שום שמן +ירקות מבושלים ברסק וסלט כמו בבוקר אחרי הצהריים אני אוכלת 6 כוסות פופקורן ללא שמן שמוכן על ידי אוויר חם..אמרו לי ש3 כוסות פופקורן ללא שמן ששות לפרוסת לחם אחת..האם זה נכון??? ובערב כמו בבוקר חצי קופסת טונה במים חצי קופסת קוטג 1% וסלט גדול... בסך הכל אני אוכלת 650 קלוריות ביום ואני עושה 5 פעמים בשבוע שעתיים ספורט אירובי ואנאירובי,זה מספיק להוריד 10 קילו???????האם זה לא הרבה מדיי פחממות?? תודה על העזרה
לקריאה נוספת והעמקה
28/06/2010 | 22:57 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שני 650 קלוריות ליום זו דיאטת הרעבה!!! כמות קלוריות שכזו לא מכסה את צרכיו התזונתיים של הגוף שלך ועל אחת כמה וכמה שאת מבצעת פעילות גופנית כה אינטנסיבית שגם גורמת לשריפת אנרגיה נוספת לגוף. אם תמשיכי בדיאטה זו, לאורך זמן הגוף יבצע אדפטציה לכמות הקלוריות הזאת וילמד לחסוך בהוצאותיו.מצב זה יתבטא מבחינתך כאי ירידה במשקל וגם נטייה גדולה יותר להשמנה במידה והתפריט ישתנה ויגדל. אם ברצונך להוריד כ-10 קילוגרמים,אני ממליצה בתוקף להתייעץ עם אנשי מקצוע מוסמכים כדוגמת דיאטנית קלינית.לבנות יחד תוכנית דיאטה מאוזנת, שתכלול את כל אבות המזון ואת כמות הקלוריות הנחוצה לגוף כדי לשמור על בריאותו ובו בעת ליצור ירידה הדרגתית ובטוחה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03674880 www.drlevy.co.il