האם אני במשקל הנכון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן כמעט 23 ,גובה 177 ,משקל 77 קג התחלתי לפני כחודש וחצי להתעמל באופניים כדורסל ומשקולות ויש כבר תקופה מעט כרס וישבן לא קטן, האם המשקל נורמלי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גיא לפי חישוב ה-BMI שלך(מדד מסת הגוף), 21.75, אתה במשקל תקין לחלוטין. אם ברצונך לחטב ולעצב את גופך הדרך היא באמצעות פעילות גופנית. תמשיך בדרכך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il