תפריט דיאטה להרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2010 | 13:14 | מאת: אורית
שלום אני בת 21,מעוניינת לרדת כ-8 קילו בערך.בעבר עשיתי דיאטות חלבונים וירדתי יפה אבל הן גורמות לי לחולשה וגם לא הצלחתי לשמור על התוצאות.התחלתי בדיאטה כזו: בוקר: כריך עם גבינה 3% או ריבה מדי פעם צהריים: כריך עם ביצה/פסטרמה+קצת קטשופ ערב: סלט ירקות עם טונה במים/חזה עוף  במשך היום אני שותה 3 כוסות נס קפה עם סוכר 1 וממש מעט חלב, איזה פרי (תפוח,כוס ענבים..) ואם חייבים משהו מתוק אז שורה שוקולד. *הלחם לכריכים זה לחם "בראשית" יש בו 178 קלוריות ל100 גרם ואני לא יודעת אם זה נחשב קל או לא. השאלות שלי הן: האם אצליח להוריד במשקל ולהגיד למטרה שלי בעזרתה(55 קילו, גובה 1.70 עכשיו אני בערך 62-63 קילו) האם הדיאטה מאוזנת ובריאה? איך להרגיע את החשק למתוקים ושוקולדים? תודה רבה:)
לקריאה נוספת והעמקה
30/06/2010 | 06:45 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אורית התפריט שתיארת לי נשמע דל מאוד בקלוריות.הדיאטה שלך לא מאוזנת בקלוריות ולא מכילהכל את כל אבות המזון הדרושים לגוף. אם ברצונך לרדת במשקל, מומלץ מאוד להתייעץ עם דיאטנית קלינית להרכבת תפריט עשיר ובריא יותר שיגרום לירידה הדרגתית במשקל. חצי קילו- קילו זה הקצב המומלץ ביותר כדי לשמור על בריאות הגוף. כאשר יהיה לך תפריט מאוזן, שיכיל מספיק קלוריות וארוחות קטנות כל 2-3 לערך,ללא תחושות רעב גדולות במהלך היום, אז אני מאמינה כי החשק למתוקים יירד. בהצלחה
01/07/2010 | 21:18 | מאת: אורית
מה צריך להוסיף לתפריט שיהיה מאוזן? מה לאכול בארוחה קטנה?כמה קלוריות היא צריכה להכיל?רציתי להתייעץ עם דיאטנית אבל כרגע זה קצת בעיה ומקופת חולים אמרו לי שרופא צריך להפנות אותי.כתבתם לי בעבר שאני צריכה לצרוך בערך 1300-1400 קלוריות ביום.אני אוכל לרדת קילו בשבוע עם אכילה של 1400 קלוריות ליום? תודה וסופ"ש נעים:)