בבקשה מה לעשות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2010 | 14:37 | מאת: שמחה
אני בת 29 שוקלת קרוב ל160 קילו וגובה 169 אני לא מצליחה לעשות כלום ואני רק אוכלת כל הזמן
30/06/2010 | 06:51 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שמחה אף על פי שאני מבינה את מצוקתך הקשה בעניין משקלך וגם חוסר היכולת להצליח בדיאטות, פורום זה אינו הבמה לטיפול בבעיות בסדר גודל שכזה. אני ממליצה לך להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הרפואה: דיאטנית, רופא משפחה ואף רופאים מקצועיים כדי לבחון את האפשרויות העומדות לרשותך בנושא ההשמנה. ישנם כיום, בנוסף לדיאטה הקונבנציונלית, אמצעים כירורגיים לטיפול בהשמנה וייתכן והם ייתנו לך את המענה שאת מחפשת. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il