ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/06/2010 | 09:07 | מאת: אורית בלס
האם כשאוכלים את אותו אוכל במשך שבוע ימים. מבלי להוסיף ולנשנש בין לבין.האם תהיה ירידה במשקל?
30/06/2010 | 16:07 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שאלתך ערטילאית למדי. באיזה סוג אוכל מדובר ומהם הכמויות?... אף על פי כן, תיתכן ירידה במשקל, אך ורק בגלל המניעה של מזונות אחרים בתפריט זה. דרך זו היא מאוד לא בריאה ולא מומלצת. חשוב לאכול ארוחות מגוונת ככל האפשר כדי לקבל את כל אבות המזון הדרושים ולהימנע מחסרים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il