דייאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/06/2010 | 09:41 | מאת: sara
אני סובלת מעצירות כמעט אם כל שנוי בתזונה ....מה עלי לעשות ..זה מונע ממני להרזות ...
30/06/2010 | 16:04 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שרה אם הנך סובלת מעצירות כרונית,יש להרבות באכילת מזונות עשירים בסיבים: דגנים מלאים, קטניות, ירקות ופירות ושהמזון יהיה מגובה בשתיה מרובה של מים. כמו כן לא ציינת אם את עושה פעילות גופנית כלשהי, וספורט זוהי דרך טובה מאוד להקל על מצבי עצירות, בייחוד הליכות שזמינות כמעט לכל אדם. עלייך לבחון את תזונתך הנוכחית ואת הרגלי חייך ובהתאם לכך לבצע את ההתאמות הנ"ל להקלה על מצבי העצירות. המידה ואין הקלה, כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il