קושי לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/07/2010 | 18:39 | מאת: יעל
אני בת 25 ומנסה לרדת במשקל מזה עשר שנים. הBMI שלי כיום 28. אני לא אוכלת יותר מאלף קלוריות ליום, לרוב פחות. אני חושבת שהקצב המטבולי הבססיסי שלי מאד נמוך, ושאני שורפת מעט מאד קלוריות במנוחה ולכן אני בעודף משקל למרות שאני אוכלת מעט. איך אפשר לוודא זאת ומה אפשר לעשות כדי להעלות את הקצב המטבולי במנוחה (BMR)?
01/07/2010 | 18:47 | מאת: יעל
יש לי מחלת השימוטו אבל אני מקבלת אלטרוקסין ומאוזנת כבר שלושה חודשים.
04/07/2010 | 22:26 | מאת: רקפת מרקוס
שלום יעל ניתן לבצע בדיקת RMR במנוחה במכון וינגייט,במרכז "הדסה אופטימל" בירושלים ובמכללת "אוהלו" בצפון. בדיקה זו מומלצת ביותר שכן היא מגלה את התמונה האמיתית של גופך ועוזרת לענות על הרבה סימני שאלה בנוגע לכשלון בדיאטה. כמו כן, אפשר לעלות את ה-RMR ע"י פעילות גופנית. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il