שאלה - ביצים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ידוע לי שביצה קשה מכילה 80-90 קלוריות. האם חביתה/ביצת עין שמטוגנת ללא שמן כלל, מכילה אותן קלוריות כמו ביצה קשה? כי מחשבון מסוים ברשת נתן לי 200 קל' ל'חביתה ללא שמן' ואילו ביצה קשה 85 קל'... אז אם לא הוספתי לביצה שמן איך זה הגיוני שפתאום זה 200????
בדקת כמה גרם של חביתה? תבדקי לפי משקל. תנסי באתר נטו-גרין במחשבון תזונה, זה די מומלץ.
שלום בביצה אחת יש בין 70-90 קלוריות, תלוי בגודל הביצה. כמות זו לא משתנה באף צורת הגשה של הביצה, במידה ולא מוסיפים לה שמן או מרכיבים נוספים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il