שלום!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/07/2010 | 10:00 | מאת: ספיר
גיל:בקרוב 12!! גובה: 1.52 וחצי!! משקל:48.0!! האם אני צריכה להרזות להשמין או להישאר רגיל!!
04/07/2010 | 22:28 | מאת: רקפת מרקוס
שלום את צריכה להישאר כמו שאת ולא לחשוב על עניינים של לרזות או להשמין.מאוד לא מומלץ לעשות בגילך דיאטות. שלום יעל ניתן לבצע בדיקת RMR במנוחה במכון וינגייט,במרכז "הדסה אופטימל" בירושלים ובמכללת "אוהלו" בצפון. בדיקה זו מומלצת ביותר שכן היא מגלה את התמונה האמיתית של גופך ועוזרת לענות על הרבה סימני שאלה בנוגע לכשלון בדיאטה. כמו כן, אפשר לעלות את ה-RMR ע"י פעילות גופנית. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il