בהמשך לשאלתי מהשבוע שעבר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! בהמשך לשאלתי מלפני שבוע בנוגע למוצרי האוכל (חלב, בשר ועוד מוצרים) ששמתי בבגאז' ולתשובה שקיבלתי שעדיף לשים בתוך האוטו הממוזג את המוצרים (בעיקר מוצרי חלב ובשר), יש לי שאלה נוספת: האם עדיף לשים מוצרים אלו בתוך האוטו הממוזג על המושב הקידמי, במידה וזה אפשרי, או על המושב האחורי? והאם זה בסדר גם אם שמים מוצרים אלו בתוך האוטו על הרצפה או שעדיף על אחד המושבים (כי אולי המיזוג פחות מגיע לרצפה)? תודה מראש.
אני מצטערת, אבל אין לי תשובות חד משמעיות להגיד לך.כדאי להגיע עם הדברים לבית כמה שיותר מהר בהתאם לאילוצים הקיימים. שלום יעל ניתן לבצע בדיקת RMR במנוחה במכון וינגייט,במרכז "הדסה אופטימל" בירושלים ובמכללת "אוהלו" בצפון. בדיקה זו מומלצת ביותר שכן היא מגלה את התמונה האמיתית של גופך ועוזרת לענות על הרבה סימני שאלה בנוגע לכשלון בדיאטה. כמו כן, אפשר לעלות את ה-RMR ע"י פעילות גופנית. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il