דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2007 | 06:37 | מאת: רוני31
שבוע טוב ובוקר טוב, אני מניסה לרדת במשקל ודי "נתקעת" על משקל מסויים , גובהי 1.72 ס"מ משקל נוכחי 88 ק"ג (הייתי עד לא מזמן 96 ק"ג) , הדיאטה שאני עושה היא : לא אוכלת ארוחת בוקר , ארוחת צהריים : פשטידה דיאטטית (קישואים,כרובית, - חתיכה) , שותה בערך ליטר וחצי של תרכיז דיאט (פריגת), אוכלת ירקות, פרי, וחטיף אנרג'י (58 קלוריות), ארוחת ערב - ירקות מבושלים , כוס אורז/קוסקוס , חלבון 90 גר' (קציצות בשר, שניצל טבעול), פרי אני עושה פעילות גופנית - 3 פעמים בשבוע הליכה-ריצה במשך כשעה - שעה וחצי , עושה כפיפות בטן (100-200 ביום פעם רגליים למטה , פעם למעלה ), יש לציין שאת הפעילות הגופנית אני עושה לפני ארוחת הערב ז"א כשאני חוזרת מהעבודה ורק אח"כ אוכלת - האם זה מפריע אולי ? מה אני צריכה לעשות כדי להמשיך ולרדת , אני מעוניינת להגיע למשקל של 80 ק"ג לפחות תודה על ההתייחסות רוני[
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2007 | 06:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום רוני, עד כה ירדת 8 ק"ג שזה מצוין. על פני כמה זמן נימשכה הירידה? יכול להיות שזו עצירה טבעית. תהליך הירידה במשקל כולל האטה בקצב הירידה או אף עצירה. עלייך להמשיך בתכנית שלך והירידה תתחדש. אני ממליצה להוסיף ארוחת בוקר ומוצרי חלב עד 5% לתפריט היומי שלך. פרט לכך נראה בסדר גמור. אשמח שתעדכני אותי. בברכה מוניקה קרן
12/08/2007 | 09:23 | מאת: רוני31
שלום לך מוניקה, משך הורדת המשקל היה בערך 2 ק"ע לשבוע כשזה כלל כמובן פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע וכפיפות בטן , נאי כרגע נמצאת בתהליך IVF, ונתבקשתי ע"י הרופא המטפל להשתדל ולרדת במשקל לפחות ל- 75 ק"ג אבל אני די ראילית וכרגע אסתפק במשקל של 80 ק"ג שזה גם די יפה ואני צריכה לשמור על זה , הבעיה שלי היא שאני לא ממש יודעת איך לשמור על משקל כי כשאני יורדת ואני יודעת לרדת במשקל יפה מאוד אני מתחילה לזלול ולא לשים לב ומפסיקה פעילות גופנית ואז עולה ... אני כרגע גם מטופלת באלטקורסין עקב תת-פעילות קלה של בלוטת התריס, כנראה מכל ההורמונים שלקחתי כי לפני התחלת הדיאטה לא הייתה שום בעיה בשבוע האחרון כפי שאמרתי די "נתקעתי " במשקל, ואני לא מצליחה לרדת מתחת ל 88, אם אני אוסיף על פי דברייך גבינה בבוקר זה לא עלול להזיק לי ז"א אני עוד יותר איתקע במשקל ? מקווה שבסוף השבוע יהיו לי בשורות טובות וארד לפחות ל - 86 תודה שיהיה לך יום נפלא רוני