ילד בן 13
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רציתי בבקשה לדעת כמה צריך לשקול ילד בן 13 שגובהו 162ס"מ? הילד אינו מרבה לעסוק בפעילות גופנית. תודה
שלום טום כאשר מדובר בטווחי משקלים תקינים של ילדים, מדברים על הצבה שלהם בעקומות גדילה. אין תשובה חד משמעית לשאלתך שכן יש הרבה טווחים של משקל תקין, בהתאם לגובה ולגיל וגם בהתאם לעקומות קודמות של הילד. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il
תודה על תשובתך. הילד היה במשקל תקין עד גיל 11 ואז החל להשמין. היכן אני יכול למצוא את עקומת הגדילה לגיל הזה? חשוב לי שידע מה צריך להיות המשקל שלו, או לפחות באיזה טווח. אביו של הילד שמן (130 ק"ג) כל חייו המבוגרים ולצערי הרב אצל הילד זה התחיל הרבה יותר מוקדם...