עזרו לי לרזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/07/2010 | 12:10 | מאת: mery
אני בת 26.המשקל שלי בן הגלאים 21-22 היה 61-69.בשנתיים האחרונות עליתי במשקל-המשקל שלי כרגע הוא 84.אני לא אוכלת אוכל שמן,כמעת ולא אוכלת גבינות,ממתקים מדי פעם.והרבה חמוצים.לפני כחודשיים היפסקתי לקחת גלולות.ועדיין אני לא יכולה לרדת במשקל. בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
05/07/2010 | 15:56 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מרי אני מבינה את תסכולך.לצערי פורום זה הוא אינו הבמה להתאים עבורך תוכנית דיאטה מסודרת. כדאי לגשת להתייעץ עם אנשי מקצוע ודיאטנית קלינית מוסמכת. אני ממליצה על הקליניקה של ד"ר לוי להרזייה,שם מטפלים בהשמנה מהיבטים רבים ומציעים דרך אלטרנטיבית להורדה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il