סידן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/07/2010 | 10:44 | מאת: רוצה לרזות
שלום!! תודה על המענה לפני כמה ימים.. לאחרונה קראתי מחקר שצריכת סידן ממוצרי חלב דלים בשומן תורמת להרזייה. עשו ניסוי ובו באופן חד משמעי האדם בדיאטה עשירה בסידן הפריש בצואתו הרבה יותר שומן מאדם שתזונתו דלה בסידן.. רציתי לשאול, כחובבת מושבעת של מוצרי חלב, כמה סידן עלי לצרוך ביום? בת 24, 1.50, כ-65.5 ק"ג. האם יש דבר כזה יותר מדי סידן? מה קורה אם צורכים יותר סידן מהמומלץ? זה מזיק? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
07/07/2010 | 18:47 | מאת: רקפת מרקוס
שלום גם לך לפי הנתונים שלך: את צריכה לצרוך כ-1200 מ"ג סידן ליום (בעירך4-5 מוצרי חלב ליום לפי סוג המוצר והאם מועשר בסידן). לא מומלץ לעבור את הצריכה של 2500 מ"ג ליום של סידן. מנת יתר של סידן יכולה להוביל לתופעות לוואי כמו חולשת שרירים, בחילות והקאות ותחושות נמנום מוגזמות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il