האם חולי לב יכולים לקחת את הגלולה בולזאי 7
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני סובלת מפרפור פרוזדורים ומלחץ דם גבוה ומטופלת בתרופות
שלום איני מכירה את התוסף ולכן איני ממליצה עליו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il