כדורי הרזיה slim xtrem
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה ידוע על הכדורים הללו? האם מאושרים ע"י משרד הבריאות? אני לוקחת אותם בשלושה שבועות האחרונים ויש תחושה של דיכוי התיאבון, במקום תיאבון יש תחושת צמא גבוהה ואני מרבה לשתות וכמעט לא לאכול. יחד עם זאת הירידה במשקל ממש מינורית האם הגיוני?
לקריאה נוספת והעמקה
א ניתנה לשאלה, וברוצני לדעת האם השימוש בו מומלץ?
שלום איני מכירה את הכדורים הללו ולכן אני לא יכולה לענות לך על כך.תוספי מזון להרזייה לא מומלצים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il