שבוע טוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/07/2010 | 08:41 | מאת: א
יש לי בעיה של אכילה רגשית אין לי נטייה להשמנה אבל בכ"ז האכילה שלי לפעמיים יכולה לבוא ממקומות רגשיים ואז אני אוכלת לא מרעב אלא פשוט למלא משהו שחסר לי..אני עם הפרעות אכילה אבל די התרחקתי מזה ובכ"ז אני רואה שהשמנתי בכמה קילו. הבעיה היא רגשית אני יודעת שזה נורא מוזר אבל אני קוראת ספר יכולה לקום ולאכול בטירוף או שאני לבד בבית. כאילו משהו משתחרר אצלי ואני אוכלת הרבה...או שאני מתוסכלת וכעוסה מה שכן שאני לחוצה או בדיכאון אין לי תאיבון. ל בעיקרון הבעיה באה מהתפרצוייות של רגשות שונים מה עושים?(אוקי חוץ מטיפול וכו...)?איך אוכלים כמו רזים?אני אסביר מתוך רעב וזהו לא כמו אנשים שמנים שאוכלים יותר ממה שצריך! איך אוכלים מתון?ואם אפשר עוד כמה שאלות קצרות: 1.האם ברנפלקס ללא סוכר יכול להוות תחליף לפחמימות?(לפעמיים אפילו) 2.צריך להמנע מאורז לבן תפו"ח לחם לבן וכו..ולעבור למלא בלבד? 3.אם אני רוצה לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן איזה פחמימות כדאי הכי לצרוך?וכמה?פרוסות לחם כמה?או אורז כמה כפות? 3.הרי אי אפשר להמנע ממתוק אם כן בכנות כמה פעמיים מותר לאכול מתוק בשבוע כך שזה לא ישפיע על המשקל?ואיזה מתוקים "מומלצים"? 4.ירידה של 2 קילו בשבוע לבעלת גוף ממוצע זה הרבה? הבנתי שכדי לרדת צריך לשרוף יותר ממה שאוכלים זה לא הגיוני כ"כ כי אם מבקשים ממני לצרוך 1000 קלו משהו כזה אני אמורה לשרוף 1000 קלו?איך זה הולך? בעיקרון זהו אני יודעת שחפרתי ממש אבל העדפתי לרכז הכל בשאלה 1 מקוה שתענו לי על כל שאלה.המוני תודות.
לקריאה נוספת והעמקה
12/07/2010 | 00:03 | מאת: רקפת מרקוס
שבוע טוב עד כמה שאני מבינה את תסכולך בעניין האכילה, פורום זה אינו הבמה המתאימה לפתור מצב זה. אני ממליצה לך להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום התזונה וגם בתחום הטיפולי. את מוזמנת להגיע לקליניקה לטיפול בהרזייה של ד"ר לוי, שם אנו מטפלים בנושא הירידה במשקל מכל ההיבטים: גם הגופניים וגם הרגשיים ולכן מסגרת זו יכולה להתאים לך מאוד ולעזור לך. באשר לשאר שאלותייך, הקצב הבריא והמומלץ ביותר לירידה במשקל הוא חצי קילו- קילו בשבוע בלבד. דיאטה של 1000 קק"ל היא מאוד לא מומלצת. כדאי להתאים דיאטה מותאמת אישית לכל אדם ע"פ מס' הקלוריות הממוצעות שצורך, בהתחשב ברמת פעילותו היומיומית. לפי שיטת הטיפול שאני מייצגת, אין נכון ולא נכון בתזונה ואפשר לאכול הכל מהכל, רק במידה הנכונה והמתונה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il
12/07/2010 | 10:28 | מאת: א
סליחה אבל בנוגע לירידה במשקל כל אחד אומר לי משהו אחר זאת אומרת אנשים שעוסקים בתחום.אחד אומר קילו לחודש...זה הכי בריא ונכון ואת אומרת לי משהו אחר.אז למי להאמין?