מלבין קפה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/07/2010 | 16:17 | מאת: דני
שלום הייתי מעוניין לדעת האם במלבין קפה ישנם חומרים לא בריאים או מסוכנים? בנוסף הייתי מעוניין לדעת איזה מזון כדאי ליצרוך על מנת לחזק את העצמות? שמעתי שטחינה גולמית בריאה לעצמות הגוף ומחזקת אותם, הנכון הדבר?
14/07/2010 | 15:55 | מאת: רקפת מרקוס
שלום דני במלבין קפה יש חומרים לא בריאים כגון שומנים רווים (ממקור החלב) וייתכן שאף שומני טרנס. חומרים משמרים וכדומה.לא אגדיר את הרכיבים שם כמסוכנים אך הם לא מומלצים במיוחד לבריאות. לחיזוק העצמות כדאי לצרוך מזונות עשירים בסידן וטחינה נכללת במזונות הללו. גם צריכה מספקת של ויטמין D,תורמת לחיזוק העצמות ולשיפור מאזן ספיגת הסידן. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il