אני כבר שנים בדיאטות ולא מצליחה לרדת.עד
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/07/2010 | 07:27 | מאת: מיואשת
לאחרונה אכלתי 1200 ק' ליום ולא ירדתי כלום(עשיתי ספורט 5 פעמים בשבוע 40 ד') והייתי רעבה פעמים רבות ביום מה שהכניס אותי לאי שקט לכן עברתי לדיאטה של ד'ר חרמון-3 חודשים עשיתי אותה ונהנתי בגלל תחושת השובע המתמיד אך גם בה לא ירדתי ואין לד'ר חרמון הסבר לכך. כרגע אני מרגישה אבודה.לרדת ל-900 ק'-בשבילי-זה רעב יומיומי ואם אחזור ל1200 ק' לא ארד.כעת קראתי על חומציות בגוף שמונעת ירידה-האם יתכן שזו הסיבה הנסתרת לאי הירידה במשקל?ואיך בודקים אם זו הסיבה?
לקריאה נוספת והעמקה
14/07/2010 | 07:29 | מאת: מיואשת
14/07/2010 | 07:31 | מאת: מיואשת
דעתכם והאם זה יכול לעזורלי?
14/07/2010 | 07:33 | מאת: מיואשת
מכשיר רטט "קרייזי מסז'"-מה דעתכם עליו והאם הוא יכול לעזור לי?
15/07/2010 | 09:20 | מאת: רקפת מרקוס
שלום את ממש לא צריכה לרדת ל-900 קלוריות ולחיות ברעב מתמיד, זה ממש לא רצוי גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה נפשית, לא ניתן לעמוד בזה. כדי לבדוק באמת את קצב חילוף החומרים שלך (כמה קלוריות את צורכת ביום)את צריכה לעבור בדיקת RMR אצל אחד המכונים המתמחים בכך, מכון וינגייט, מכון הדסה אופטימל ובמכללת אוהלו. בדיקה זה היא מדויקת ביותר והיא באמת יכולה לשפוך אור חדש על המתרחש בגופך ולמה את לא מצליחה לרדת בשום דיאטה. חומציות בגוף היא לא הסיבה לחוסר ירידה במשקל, מטבוליזם נמוך שנגרם גם בשל דיאטות רבות בעבר, כן יכול לגרום לכך.כמו כן את גם סובלת מהיפותיירודיזם שגם מקשה מאוד על הירידה במשקל. אני ממליצה לגשת לרופא ולבצע בדיקות מקיפות, כדי לגלות האם יש משהו נוסף מלבד היפותיירודיזם בבדיקות שיכול לגרום לכך(היפראינסולינמיה). בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il