אחוזי שומן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/07/2010 | 10:23 | מאת: מיכל
שלום אני בת 27,מטר שישים ושוקלת 54-55. לאחרונה עשיתי בדיקת אחוזי שומן (האחת על משקל מיוחד, השניה במכון כושר תוך החזקת ידית מתכת מיוחדת בשתי ידי) ובשתיהן אחוזי השומן שלי הגיעו ל30-31 אחוזים. הבינותי כי מדובר באחוז גבוה ובסכנה בריאותית. אבקש לדעת מה יכול להיות הגורם ומה הטיפול לעניין. אם זה רלוונטי, אני צמחונית ומתאמנת אחת לשבוע לפחות בספורט מאומץ.
לקריאה נוספת והעמקה
14/07/2010 | 15:47 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מיכל לפי נתוני המשקל והגובה שלך את במשקל תקין לחלוטין (BMI=21.5). באשר לאחוזי השומן- את עדיין בטווח התקין לנשים לגילך ,הטווח הינו עד 33 אחוזי שומן. כדי להוריד מסת שומן בגוף יש לבצע פעילות גופנית באופן קבוע, גם אירובית וגם אנאירובית, וכנגד התנגדות (למשל משקולות).מלבד זאת להקפיד על תפריט בריא דל שומן וסוכר. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il