כמה אני צריכה לרדת?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/07/2010 | 16:59 | מאת: מר
15/07/2010 | 17:01 | מאת: מר
סליחה ששלחתי ככה בלי נתונים אז אלו הנתונים: אני בת 13 והגובה שלי 1.63 ואני שוקלת 60 וזה לא בסדר כמה אני צריכה להוריד?
15/07/2010 | 18:05 | מאת: רקפת מרקוס
שלום את במשקל תקין. את לא צריכה לרדת במשקל.את בתהליך גדילה עדיין ולכן לא מומלץ לעשות דיאטת הרזייה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il