קליום גבוה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2010 | 18:08 | מאת: דיאנה
05005אימי אינה צעירה ולאחרונה עקב קליום גבוה התבקשה לשמור על דיאטה אז לגבי פירות וירקות התעדכנתי ורציתי לשאול מה לגבי גבינות עוגות (לא שוקולד) לחם אורז פשטידות תודה ושבת שלום
לקריאה נוספת והעמקה
18/07/2010 | 21:20 | מאת: רקפת מרקוס
שלום דיאנה אשלגן מצוי בכמויות גדולות בפירות וירקות, כפי שציינת. לגבי מזונות נוספים שעלולים להכיל הרבה אשלגן נמצא את הקפה, אלכוהול לסוגיו, שוקולד ומוצריו, סוכריות טופי, צ'יפס תפו"א, רוטבים מוכנים, קטשופ, תחליפי מלח, סובין, מלבין חלב. לגבי שאר המוצרים כדאי לבדוק את טבלת המזונות לקבלת מידע מדויק על תכולת האשלגן בהם. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il