אכילה בבוקר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , שמעתי באיזשהו מקום כי אכילה של ארוחת בוקר גדולה טובה יותר כי הקלוריות נשרפות מהר יותר .. האם זה נכון ? בנוסף , אני שוקלת 47 וגובהי 1.63 , אני אוכלת בין 500-1000 קלוריות ביום , ומשלבת פעילות גופנית כ-ל יום , ובכל זאת לא מצליחה לרדת במשקל , מה יכולה להיות הסיבה לכך?
שלום ארוחת בוקר היא חשובה ביותר כי היא מספקת את צרכי הגוף לאחר צום של לילה.ברגע שאוכלים ארוחת בוקר, מרגישים חיוניים ועירניים יותר ובנוסף היא גם יכולה להבטיח אכילה מבוקרת יותר במשך היום. עם זאת, לא הייתי ממליצה לצרוך ארוחת בוקר כבדה כדי שלא תכביד על המשך היום. הקלוריות כנראה נשרפת טוב יותר כי פסיכולוגית, יש לנו את כל היום כדי לשרוף אותה, בניגוד ללילה שאז אנו הולכים לישון. בנוגע לחלק השני של השאלה, אכילה של 500-1000 קלוריות היא מאוד לא מומלצת ובריאה. הגוף לא מסוגל לקבל את כל צרכיו בכמות קלוריות שכזו. כדאי לעלות למינימום של 1500 קק"ל אך גם את כמות הקלוריות כדאי להתאים אישית למידותייך, גילך ורמת הפעילות היומיומית שלך. ייתכן ואת לא יורדת במשקל כי את פשוט צורכת מעט מדי.גופך מבצע אדפטציה לכמות קלוריות זו וכדי לשמור על מאגרי האנרגיה שלו, לא מוריד במשקל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il